Just can`t get enough


Har jag inte träningsvärk i rygg/axlar de närmaste dagarna så vet jag inte vad! Det blev ett riktigt bra pass idag med Mirja på gymmet. Alltid roligt att träna två, och alltid roligt att träna med henne! Det är kul att man kan få lite tips på andra övningar när man tränar med någon, och sen att det alltid finns någon där som kan skrika på en lite extra när det börjar gå tungt!

Sen måste jag säga GUUUUUUD så god den var! Ni som har hängt med kanske förstår vad jag pratar om, Cookies and Cream såklart! Ja, den var väldigt söt, men jag älskar det som är sött så för mig funkar den perfekt. För er som lätt blir less när det blir allt för sött kan nog tycka att den här blir lite för mycket. Jag tycker att den smakar kolaglass om man ska jämföra med något! Men pröva den, jag blev då inte besviken på smaken iallafall.


Och imorgon kör Muay Thai igång också. Just nu är jag sådär äckligt övertaggad på livet bara, och det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback