"If you think you can do it, you can. If you think you can't do it, you're right!"

Så, då har motivationen höjts ytterligare ett snäpp! Ikväll tog jag och Mirja steget och tog före bilder. Så nu måste man ge sig fan på att det ska synas en förbättring när efter bilderna ska tas (till sommaren).

Har även gjort en ny beställning! Det blev Whey 100% med smak av päronsplit och Casein med smak av mintchoklad. Fick tips av Lee om att beställa hem dessa godsaker, så nu är det upp till bevis! Men tack för tipsen, verkligen super snällt!

Nu hade jag tänkt se några avsnitt av Family Guy och fixa mina naglar. Börjar 12 imorgon så jag får sova ut! Men jag tror att jag ska ta mig ut på en morgonpromenad/löprunda. Vi får se hur kroppen känns helt enkelt!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback