Underbara söndag

Trött idag pga av att jag sov för länge! Jag och Mirja satt uppe till klockan 3 inatt och letade ny musik. Så jag vaknade kl 12 imorse.. inte ok! Helt seg i huvudet och kroppen nu. MEN det är bara att försöka ladda om! Jag älskar söndagar eftersom att det pirrar i benen efter lördagens vilodag, så söndag innebär egentligen första dagen på en ny träningsvecka! Vi brukar köra löpträning på söndag förmiddag, men det var så jäkla kallt ute idag. Så vi tar det till gymmet istället! Ska vara där kvart i 3 för att inta löpbanden som jag egentligen inte alls gillar, men vad gör man när det snöar och är svinkallt?

Efter det hem för att käka innan vi kör premiären av vårt nya magpass! Nu jäklar ska det bränna i musklerna, och har jag inte träningsvärk i magen imorgon så blir jag besviken! Sista passet idag blir bodycombat klockan 19.15. Så ser söndagens träningsupplägg ut, så nu kör vi!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback