Lunchtips - Snabbmat

AXA Great Gröt



Perfekt lunch om man inte har så mycket tid, eller har glömt sin matlåda hemma! Tillsätt lite mjölk och Cashewnötter eller valfria bär så har ni en god och nyttig lunch! För er som gillar att hålla koll på kalorier osv så kan jag säga att en portion innehåller förre kalorier än en måltidsbar. För er som tränar mycket så kan detta bli lite till lunch, men lägger man till en frukt eller äggmacka så brukar jag hålla mig mätt rätt länge. Pröva och hitta er favorit! Jag tycker att Red Berries är godast.


En portionsförpackning kostar ca 20 kr. Finns även att köpa i större förpackningar, jag har alltid en stående i skåpet på jobbet, om jag skulle glömma ta med min min lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback