Combat!

Sitter på bussen in till stan nu. Laddar som tusan inför combatpasset på 75 min som börjar klockan 18! Efter det så blir det gym. Jag brukar köra 4 gympass i veckan egentligen, men eftersom att jag har kört så mycket annat nu i början av veckan så skippade jag två av mina gympass. Men nu kör vi igen!

Just ja, det glömde jag säga! Skorna som jag köpte igår fick helt klart godkänt. Dom var stabila, mjuka och hur sköna som helst. Så ska ni köpa nya träningskor så rekommenderar jag att köpa Nike trainer excel midw. Ordinariepris 999:- men jag tror att dom var på rea på stadium när jag köpte dem. Tror dom låg runt 600:-. Bra minne!


Kommentarer
Postat av: Josse

Sv.: ja gör de ;) jag har massa smaker du får välja mellan! Chai the kaffe lr nått men sen har jag choklad oxå ;) kram påre!

2012-01-04 @ 18:25:47
URL: http://jj90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback