Dagens pass

Oj vilken energi jag hade idag! Det blev box 75 min, ett bröstpass i gymmet och sedan sista 15 körde vi crosstrainern för att få svettas lite extra. Känner mig riktigt pigg i kroppen just nu måste jag säga. Och som svar på en kommentar jag fick där någon undrade vad jag tar när jag kör bröst. Kör jag med hantlar så tar jag 15 kg och bänk 40, kör då 3*12. Så då vet du det! Tack för att du gillade min blogg förresten, superkul!

 

 

Sen såklart 2 underbart snygga bilder från dagens pass! Fightingface? mjoo skulle man kunna kalla det!


Kommentarer
Postat av: Fightingface

Obs! 15 kg x 2, alltså 30 kg. 2 händer, 2 hantlar ;D

2012-02-08 @ 05:57:48
Postat av: Victoria

Bra mirjis ;)

2012-02-08 @ 09:57:11
URL: http://sandstromvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback