Osammanhängande, men jag är trött

Nu ska jag lägga mig ett tag på spikmattan innan jag ska sova. Har bestämt mig för att ta en liten sovmorgon imorrn, har endast bokat in yoga klockan 12.15. Det är så skönt att få stäcka ut hela kroppen på riktigt lite då och då. Efter det så blir det förmodligen lite konditionsträning och mage.
Idag har jag hunnit med allt som jag hade tänkt gällande träningen:
FM:
Morgonpromenad 30 min
Bodypump 60 min
Spinning 45 min
Stretch
EM:
Gym Ben/Rumpa
Stretch
Har även ätit bättre idag känner jag så det är jag lite stolt över! Blir rätt små portioner men ofta, det känns som om att det blir lite lättare då. Har svårt att trycka i mig världens största portioner med långa mellanrum. Jag orkar verkligen inte ens tänka på att laga mat eftersom att det är så mycket annat som cirkulerar i mitt huvud just nu. Men tro inte att jag har svårt för att äta eftersom att jag tror att jag blir tjock eller nått annat tjoller, utan det är bara för att det är så mycket just nu så det är inte helt lätt att hålla koll på allt. Jag skulle vilja ha en egen kock som fixar så att allt står på bordet när man kommer hem, åhh det skulle vara perfekt!
Så sjukt vad jag längtar tillbaka till Cypern! Där behövde man verkligen inte tänka på något! Sen så skulle jag självklart vilja att man alltid kunde få vara lika brun som då! För att inte känna mig som världens blekaste nu när det börjar bli vinter så fuskar jag lite och använder BUS som luktar apa! Men bättre det än solarium iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback