Allt handlar om motivation

Det blev en morgonpromenad efter mycket velande och jag är glad att jag tog mig ut! Har glömt bort hur skönt det är att gå på morgonen, hur pigg man blir! Så ni som inte har provat, dra er ut en sväng på morgonen, ni behöver inte alls gå långt men morgonen blir så mycket bättre.

Nu har jag precis slängt i mig lite frukost! Börjar tagga inför bodypumpen så alltid är så jäkla kul! Sen blir det spinning som är mindre roligt men det ger en så mycket när man har gjort bort det!
Jag har som sagt försökt sätta upp lite mål för mig själv. Mitt första mål är att träna upp min mage ännu mer. Både för att jag tycker att magen är det tråkigaste att träna, och även för att jag vill få lite snyggare mage. Så det blir en utmaning!
Jag lägger upp en före bild, så då får vi se om det blir någon skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback