Svar på kommentar

Från anonym:

Hur många läsare har du?
Vad är den roligaste träningsformen (passet), Tips på det?
Bästa klädtipset nu till hösten?
Kan du inte göra en sminkvideo och en hårvideo så man får se hur du bli så snygg? ;)

Svar:

Oj, jadu det är väldigt olika kan jag säga men mellan 100-150 ungefär. Roligaste träningspasset tycker jag är ett pass där man får svettas riktigt rejält och verkligen känner att det man gör ger något. Så jag skulle nog säga bodycombat! Men jag gillar typ allt som har med träning att göra, så jag skulle kunna rabbla upp en massa olika.. men jag tycker att du ska pröva dig fram.. du kanske fastnar för något som du inte alls trodde att du skulle gilla! Sedan är det ju bra att variera sig så att man inte blir less och slutar för att man inte tycker att det är roligt längre!

Oh shit, det här är ju inte direkt en modeblogg och själv tycker jag att jag har ganska tråkig stil på kläder. Så, hm.. jaa, alltså jag gillar ju pälskragen! Jag har den typ till allt just nu!

Jag skulle kunna göra det om jag hade något att filma med! Kameran på telefonen är ju inte den bästa så det skulle ändå bara bli dåligt, haha! Men ja, möjligtvis så kanske det går att fixa om jag orkar och har tid.. du får helt enkelt hålla utkik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback