Down

Hur är det möjligt att jag har gått ner 1 kg sedan igår morse? Jag brukar aldrig väga mig eftersom att vi inte har någon våg hemma, men nu när jag sover hos Elin och Daniel så har dom en våg på toan. Vägde mig igår morse eftersom att jag inte hade någon aning alls om hur mycket jag väger. Ser som sagt nu att jag har gått ner ett kg. Visst, jag körde mycket kondition igår, men jag tycker att jag åt rätt bra och mycket! Eftersom att jag inte tränar för att bli så smal som möjligt, utan för att jag mår bra av det och vill ha lite mer muskler och få en fastare kropp så vill jag inte gå ner för mycket. Jag har redan varit i det träsket, där jag tränade för mycket och gick ner i vikt. Det minsta jag vägde var 46 kg! Och då märkte jag verkligen inte hur smal jag var, men nu när jag har sett lite bilder så undrar jag va fan jag tänte med!

Som jag har sagt så har jag som mål att träna magen. Och jag tycker att det går åt rätt håll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ursäkta om jag frågar, men varför bor du hos Elin och Daniel?:)

2011-11-02 @ 10:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback