Trött.

Eftersom att jag är ledig imorgon så har jag tänkt ta en liten sovmorgon innan jag drar till gymmet. Ska försöka orka duka upp en riktigt god frukost. Typ tömma kylen på det som finns så att det inte blir gammalt! Imorgon hade jag tänkt köra spinning klockan 12 och sedan gymma. Efter det en sväng på stan igen för att försöka hitta mig några bra löpardojjor. Det gick inte så bra idag, hade inte tålamod och sedan fick jag beslutsångest som vanligt! Just nu lånar jag Lollos skor eftersom att jag igår märkte att jag hade tappat bort min ena sko. Men den är återfunnen nu, den låg visst på jobbet! Sen ska jag nog gå en sväng förbi någon inredningsbutik och se om jag hittar något roligt (typ doftljus, som ska lukta vanilj!) Men nu ska jag försöka sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback