Box tisdag

Godmorgon! Idag är det bröst och box tisdag, och jag kunde inte vara mer taggad! Har gjort bort morgonpromenaden och precis ätit frukost. Ska hoppa in i duschen nu och sedan börja fixa mig lite eftersom att jag börjar jobba klockan 12. Väldigt kort dag idag eftersom att jag slutar halv 4! Men det blir perfekt, då hinner jag hem och laga en grymt god middag, chili con carne, yuum!


Ikväll åker jag till Burträsk också, eftersom att jag ska med till Umeå imorgon med min syster. Hon ska träffa en läkare angående sin rygg, hoppas på ett bra svar! Och det bästa, gymgrossisten finns i Umeå, lätt att jag ska en sväng förbi där!

Ha en superbra tisdag!



Och så lite peppmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback