2011 i bilder

Vi börjar med del 1: Kolmården

Där vi såg mängder av olika djur! Jag minns att efter delfinshowen så var jag helt inriktad på att bli delfinskötare, eller vad det kallas. Hur mysigt skulle inte det vara?!













Eftersom att min syster hade diskbråck så tog vi med en rullstol om det skulle bli för jobbigt för henne att gå. Denna användes flitigt! En kväll iallafall..











Efter ett tag så blev vi less på att skjutsa henne så vi lämnade henne och gick hem..



Men som den stålkvinna hon är så lyckades hon ta sig hem själv!






Denna låt kändes passande till dessa bilder..







Vi lirade lite fotboll..





Vi försökte oss på Captain Morgan posen..



Gick inte superbra så vi gav upp och la oss och sov istället!







Både jag och min syster körde stenhårt på rosa läppstift..





Vi fikade i solen och åkte karusell..





Sen hade vi en massa andra skumma saker för oss också..










And that`s it! Del 2 blir Cypern! Men det kommer nog imorgon!


Kommentarer
Postat av: klara

sv; Haha jaadå ;)

2012-01-05 @ 00:54:24
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback