High on life

Åh, har haft världens bästa kväll! Har skrattat så mycket så att jag fått svårt att andas! Allt detta tack vare mina två pinglor som är helt grymma! Vi har ätit pizza, fruktsallad, lyssnat på musik och sett jackass. Sedan även hunnit med Lollos imitationer av djur som blir rädda, jaa roligare får man leta efter! Nu ska jag sova, vill egentligen skippa sömnen och bara hoppa till morgondagen på en gång!

Vi kör igång lördagen med ett tungt benpass, sedan en sväng på stan och fika på Waynes. Till middag ska det lagas tacos sedan drar vi iväg på en fest, och troligtvis allstar en sväng. Kommer att bli en riktigt bra lördag!

Med det säger jag godnatt!

 

Ska försöka hitta en ny snygg vit kavaj imorgon, jag saknar ju min! Det sög att kvallan var sämst, den blev noppig efter att ha använt den en gång, och sedan gick en den sönder i ärmen! Så det kändes lite surt, men vi får se om jag hittar något liknande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback