Fredag!


Jag visste väl att den här dagen skulle bli grym! Jag älskar mina kollegor kan jag säga, jag har haft sjukt kul på jobbet idag. Skrattat som aldrig förr! Gjort en gubbe med en snopp av en apelsin, skrattat åt Olivers röstbrevlåda, dansat till Eminem med chefen på jacklagret och mycket mer! Ni är underbara!

Nu har jag precis kommit hem från träningen och även hunnit handla lite mat. Combaten ikväll var riktigt kul, Victoria höll i passet! Du är grym gumman!

Nu ska jag och Lollo iväg och köpa pizza, sedan blir det filmkväll med fruktsallad. Jag älskar fredagar!

Har ni sett vilket konstverk?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Haha oj, snabb jag är på att svara. Pump tycker jag är roligt faktiskt! Bra låtar :D Eller det är det på alla gruppträningar men ;)

Körde tabata/intervall i torsdags, jävligt jobbigt om man tar i! Ska köra det igen :D



Förövrigt så var bodycombaten mycket roligare idag! Kämpade med att hänga med i alla moves så då blev det jobbigt och kul :D Du är ju jätte bra på combat! Du skulle kunna vara ledaren ;)

2012-02-04 @ 00:53:47
Postat av: klara

ops, förra kommentaren var från mig :D

2012-02-04 @ 00:54:02
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback