varför ska det vara så svårt

Vilken dag det har varit! Det känns som om att jag har känt alla känslor som går att känna idag. Glad, ledsen, förvirrad osv, det går upp och ner hela tiden. Jag har fått ur mig saker som har suttit långt inne och det känns bra.
Har även tränat idag, det blev bodycombat och mage! Sjukt kul! Men jag kände att jag inte hängde med lika bra som jag brukar göra, hade tankarna på annat håll. Men när man har grymmaste instruktören så gör det mig så glad ändå så jag skiter i om det gick dåligt! Går säkert bättre nästa gång.
Nu ligger jag i Emelies soffa där jag ska spendera natten. Imorgon kör jag bodypump kl 11, hur resten av dagen kommer att se ut har jag verkligen ingen aning om! Vi får se helt enkelt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback