En bild säger mer än tusen ord

Nä, kan inte sova än känner jag. Jag kikade just igenom bilderna på min mobil, ser då att Daniel har tjuvtagit lite bilder från imorse. Sov nämligen i deras soffa eftersom att det blev för jobbigt att gå hem. Jag kan ju inte säga att jag såg pigg ut på dessa bilder direkt. Han prövade att ta några bilder eftersom att han lagade min kamera, tack förresten!! Just ja, det har ja inte nämt, jag lyckades ju spräcka min skärm för någon dag sedan. So what tänker ni, men det är tredje gången jag lyckas med detta! Jag är värdelös på att inte tappa saker, allt bara glider ur mina händer! Men så snäll som han var så bytte han min skärm ännu en gång! Tror ni inte att det första jag gör är att tappa den i golvet igen, men som tur var så gick den inte sönder!
Okej, nu slutade det här inlägget som värsta bildbomben! Men vem gillar inte bilder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback