Träningsvärk imorgon? JA!

Ahhh, jag är helt slut i mina ben! Jag känner redan nu vilken träningsvärk jag kommer att ha i både rumpan och benen! Men det är så det ska vara, då känns det att man har gjort något! Blev ett sjukt roligt pass eftersom att jag hade Emelie med mig som alltid är kul att prata med, det drog ut lite på tiden eftersom att vi satt och snackade mest i slutet, men det behövdes! Tack för att du finns, du vet hur mycket du betyder!
Sitter och äter vindruvor nu, sen ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Efter det blir det nog några avsnitt av Vampire Diaries innan jag ska sova.
Just ja, det glömde jag! Hade tänkt svänga förbi Daniel efter gymmet eftersom att min kamera på mobilen har slutat fungera. Måste bara säga hur bra det är att känna någon som är expert på Iphones, han kan verkligen laga allt! Aja, får försöka ta mig dit imorgon istället.
Nu duschen!


Okej, jag har alltid svårt att veta vilken bild jag ska lägga in till inläggen, men ett inlägg utan bild är rätt tråkigt. Visst håller ni med? Så den här bilden har verkligen inget att göra med texten alls, men so what! Det som händer är iallafall att min syster försöker göra en Captain Morgan pose och det är tänkt att jag ska sitta på hennes ben. Men ja, som ni ser så gick det ju sådär!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA oj...Inte min fagraste sida där inte!

2011-10-26 @ 22:41:24
URL: http://sandstromjohanna.devote.se
Postat av: Johanna

sv; Ja men det kan jag väl tänka mig... haha ush!

2011-10-26 @ 22:53:28
URL: http://sandstromjohanna.devote.se
Postat av: Olle

Du betyder sjukt mycket för mig också vännen<3

2011-10-28 @ 00:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback