Start me up

Godmorgon! Okej, det blev inte riktigt någon sovmorgon som jag hade tänkt mig. Jag somnade vid 3 tiden inatt pga av att jag fortfarande var pigg i kroppen efter kvällsträningen, i huvudet var jag dock helt slut men kroppen ville inte riktigt slappna av. Nackdelen med att träna sent på kvällen! Sen så blev jag så sjukt hungrig vid 1 tiden men jag orkade verkligen inte gå upp och göra något. Så jag låg och tänkte på mat till klockan 2 då jag tvingade mig upp för att göra nått att äta. Sen så lyckades jag tillslut somna! Vaknade dock vid 8 tiden och var lika hungrig och pigg i kroppen, så har legat ett tag och försökt somna om men icket!
Nu sitter jag och dricker en proteindrink innan jag ska ta mig ut på morgonrundan! Men vad är det för fel på vädret? Trodde dimman skulle ha försvunnit till idag!
Vad sägs om lite sol istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback