2011-10-27

Okej, morgonpromenaden sög idag! Det regnade och och gick bara allmänt segt kände jag. Sen blev det ju inte bättre av att jag skulle hämta min cykel som gick sönder igår på vägen hem. Kedjan gick alltså av så blev tvungen att lämna den på gångvägen. Men tänkte att jag går ändå den vägen så det är lika bra att försöka dra hem den. Det gick ju sådär. Den var tung och jag blev tvungen att rulla den på framhjulet eftersom att kedjan hade trasslat in sig i bakhjulet. Slog in smalbenet i stödet 3 gånger, så jag kommer att ha stora blåmärken där imorgon!
Så nu har jag ingen cykel! Vi har 3 stycken cyklar och den första har som sagt ingen kedja, den andra är också trasig eftersom att någon har suttit på pakethållaren så den har blivit nertryckt och trycker mot hjulet så att det går sjukt trögt att cykla på den. Den tredje är låst och jag hittar inte nyckeln!
Haha, alltså bra det går. Nu måste jag gå till stan, eller så tar jag den som går jätte trögt..hmm vi får se.
Har precis ätit frukost så nu känns det lite bätte, ska göra mig klar för att fara till Friskvårds en sväng. Sedan måste jag in till stan och hitta lite småsaker till min halloweenkostym, och handa lite mat osv. Ikväll står hockey på schemat med Emelie ser det ut som! Det blir riktigt bra =)
Typ sådär less känner jag mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback