2011-10-25

Nu startar jag denna blogg för att ge mig själv motivation! Jag gillar att ha mål att sträva mot annars så känner jag mig helt vilsen. Jag gör det även för att kunna lära känna mig själv bättre. Jag vill kunna se tillbaka och veta att jag har gått framåt, och inte bakåt. Just nu känns det som om att jag bara står stilla så jag hoppas att detta ska ge mig nog med motivation till att bara bli bättre. Nu talar jag om allt från att få bättre kondition till att få bättre självkänsla.
Den här bloggen kommer att handla mycket om träning eftersom att det är något som betyder väldigt mycket för mig och som får mig att må bättre! Jag hoppas att jag ska kunna insperera andra att hitta glädjen i träningen!
Nu har jag tänkt dra mig ut en sväng i kylan, jag älskar att springa och lyssna på musik! Det gör mig så sjukt glad!
Här har ni några av låtarna som jag lyssnar på för tillfället:
  • Pitbull Feat. Lil Jon - Krazy
  • Pitbull - Bon Bon
  • LMFAO - Party Rock Anthem
  • LMFAO - Sexy and I Know It
  • Boombox - The Lonley Island

Let`s go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback