Saturday

Snacka om att jag var trött igår. Jag hade sovit lite och ätit dåligt. Var tur att jag fick mig en liten sovmorgon idag! Vi öppnade ju inte föränn klockan 12. Jobbet gick bra och vi hade bra och många kunder de två första timmarna, sedan började allt dö ut. Troligtvis så skulle alla hem och se hockey! Men hur värt var det inte att jobba 4 timmar men få betalt för 8! Underbart måste jag säga! Jag hade tänkt fara på gymmet efter jobbet men dom stängde klockan 4, så jag har tänkt träna lite själv nu efter jag har fått i mig lite mat.

Jag hann aldrig lägga in bilden på avatar sminkningen igår, men jag ska fixa det ikväll hade jag tänkt. Som det ser ut nu så blir det att ta det lungt ikväll, är fortfarande trött. Det har varit mycket senaste tiden och det börjar märkas på mina mörka ringar under ögonen! Sliiiteeen



Jag tror jag måste dra mig mot coop ikväll och köpa lite godis, det kändes rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback