Slow down

Stress, stress, stress hela dagen! Tidsoptimist som jag är så trodde jag att jag skulle hinna allt utan att stressa om jag gick upp klockan 7. Men jag fick äta samtidigt som jag gick till vårdcentralen där jag skulle vara halv 9. Efter det så sprang jag och hämtade min cykel som jag hittat nyckeln till! (äntligen) Stress på jobbet (men det gillar jag), stressa hem eftersom att jag ska hinna sminka 3 personer som kommer snart. Phuuuu, måste få andas ut lite! Sen är jag lite sliten eftersom att jag somnade rätt sent igår! Det lär bli en lugn kväll eftersom att jag jobbar imorgon också, börjar dock klockan 12 så liite sovmorgon får jag :)

Kika in senare ikväll så får ni se hur sminkningarna blev!





En sotning som jag gjorde på min lillasyster för rätt länge sedan, ska köra någon typ av sotning idag också hade jag tänkt, fast ännu mörkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback