aquabike

Oharre! Jag och min syster har prövat AquaBike ikväll! Inget för mig kan jag säga, jag kände mig lite som Agda 70 när jag satt där och försökte hålla balansen på något som skulle likna en cykel. Men skratta fick vi göra iallafall, och det tog rätt bra på armarna. Alltid kul att köra något nytt!

Sedan har jag även hunnit sitta och kikat igenom gamla skolkataloger. Jag förstår inte hur man har sett ut förut, inte okej! Den ena bilden var värre än den andra. Den enda som jag lyckades se lite normal ut på var bilden i studentkatalogen. När jag satt och kikade i den så kände jag hur mycket jag saknar min klass, det är synd att man knappt träffar någon längre!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback