Sunday

Den här söndagen har verkligen gått fort, eller hela helgen har gjort det. Men det går ju fort när man har roligt! Idag har jag varit hemma i Burträsk och firat världens bästa pappa som fyllt år. Jag kan säga att jag mest ätit hela dagen. Mammas mat är så sjukt god! Och sedan efterrätt på det osv.. och nu godis på kvällen..hm, det har blivit en jäkla massa godis den här helgen nu när jag tänker efter. Men det är ju så gott! Jag har även hunnit träna ikväll, sedan sett film med Danne W, Dawe och Elin. Vi såg tyvärr en film som inte alls var i min smak så jag hängde inte med kan jag säga. Men trevlig sällskap var det! Jag har märkt det att jag har svårt att se film, jag kan typ inte sitta still och koncentrera mig så länge. På bio går det bra för där har man som inget val, men ser man hemma så blir jag lätt rastlös. Om det inte är en superbra film, då kan det gå!


Imorgon kör vi igång med en ny träningsvecka! Morgondagen ser ut ungefär såhär:

  • Morgonpromenad
  • Bodypump
  • Spinning
  • Gym mage/rygg

Nu kör vi!


Den sista bilden bjuder jag på! Historien om varför jag gör sådär drar jag inte upp, men jag vet en som kommer att skratta när hon ser den bilden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad dun kör hårt med träningen,man känner sig riktigt lat själv :P...men hur hinner du träna så många pass om dagen?

2011-11-14 @ 06:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback