Coming up for air

Kul att tvätta klockan 12 en torsdag kväll. Men är man sämst på att boka tvättid så får man ta det som finns. Har slängt in sista tvätten nu så det är ett tag kvar innan jag får sova! Ikväll har jag varit och kikat på en lägenhet igen, har lagt ett bud på den så nu är det bara att vänta och se hur det går. Jag hoppas verkligen att jag får den, jag känner att jag måste få tag i ett eget place! Sen så måste jag säga det att jag är så glad för att ha så underbara föräldrar som ställer upp för mig i vått och torrt! Tack!

Idag har jag tagit det rätt lungt med träningen. Kört ett yoga pass på 45 min och sedan en löprunda på ca 50 min. Det kändes lagom, jag som har rätt svårt att vila på riktigt tycker att jag har vilat rätt bra idag ändå! Sen så tog jag ju en liten powernap idag också, det är rätt ovanligt! Men på lördag ska jag vila helt, eller förutom en promenad (som jag ser fram emot), men det är ju bara vardagsmotion! ;)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: mysan

Vars är lägenheten du har kollat på? :))

2011-11-11 @ 08:41:47
URL: http://m13.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback