Seeeegt

Trött tjej! Blev så sjukt trött efter middagen så jag somnade och vaknade för ca 30 min sedan. Men det var riktigt skönt! Jag hade ju tänkt ta mig till gymmet ikväll men det kändes inte så lockade just nu. Är seg i hela kroppen så skulle troligtvis inte få så mycket gjort. Blir nog en promenad istället för att få lite luft. Sen skulle ett bad inte sitta helt fel!

Jag förstår inte vad det är med mig idag, har känt mig lite depp och hjärnan har gått på högvarv. Men vissa dagar är ju lite sämre än andra, sedan är det ju måndag.. Allt brukar ju ofta kännas lite segt på måndagar. Just nu så längtar jag sjukt mycket till helgen! Har inplanerat biomys och sedan har vi personalfest som jag tror kommer att bli så jäkla kul!


Kommentarer
Postat av: E

Vad använder du för färg (märke, nyans) när du färgar håret?=)

2011-11-14 @ 20:42:34
Postat av: TITS

LÄGG UPP BILDER PÅ DINA TITS VA

2011-11-14 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback