Godnatt

Äntligen får jag sova! Jag har längtat efter det hela dagen känns det som. Den här dagen har varit lång dessutom, och jag har hunnit med mycket. Drog iväg till gymmet igen vid halv 6 för att köra ben+rumpa. Vickan hängde på så det var roligt! Alltid kul att prata gamla minnen. Efter det så blev det att träffa Emil för att fika och prata av sig lite. Aldrig en tyst minut med den grabben! Nu har jag precis kommit hem från Emelie där jag har sett film, trött som jag var så somnade jag i slutet (hade dock sett filmen redan). Men det var mysigt som vanligt!

Imorgon har jag inbokat bodycombat, sedan måste jag förbi AF på något möte (bra koll?) och troligtvis ett gympass på kvällen, mage+rygg. Jag är verkligen en planerare, jag planerar hela min dag redan dagen innan. Men annars får jag ingenting gjort!




Kommentarer
Postat av: ViCky

Fin! :)

2011-11-08 @ 22:52:11
URL: http://victoriaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback