Tisdag

Vilken dag! Åkte in med halv 8 bussen till stan och drog direkt till friskvårds. Gymmade ca 1 timme sedan skyndade jag mig för att hämta nycklarna till lägenheten! Efter det så blev det lunch med Emil. Vi kan inte ha sett kloka ut när vi gick från Subway nu när jag tänker efter, eller vad tror du Emil?

Jobb mellan 12.15-18.00 och som vanligt hade vi mycket att göra och alltid lika roligt! Sedan hade vi besök av vår dekoratör Kristina också, riktigt trevlig tjej måste jag säga!

Tog 18.45 bussen hem och somnade nästan direkt jag satt mig på bussen. Jag är helt slut! Så nu har jag precis ätit godaste fruktsalladen ever och lite julgodis, och har tänkt hoppa in i duschen sedan försöka somna lite tidigare ikväll.



Tricket är att ösa på med kesella-vanilj, hur gott som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback