Tisdag

Idag blev det jobb 9-16! Jag fick en liten släng mellan 12-13 där jag ett tag trodde att jag började bli sjuk. Fick jätte ont i huvudet och det kändes som om att jag hade feber. Men efter ett tag gick det över som tur var! Det är tungt att jobba när man inte mår helt hundra. Annars så har dagen varit grym. Det blev ett pass i gymmet efter jobbet. Körde lite nya övningar som tog på riktigt bra måste jag säga.

Nu har jag precis kommit hem och sitter med en påse naturgodis! Är slut så jag tror att det blir en tidig kväll. Imorgon är jag ledig också så det blir nog en liten sovmorgon, känner jag mig själv rätt så kommer jag nog inte ha ro i kroppen att sova ut så länge. Men vi får se helt enkelt!



Åh, söta syster! Hon sitter och pluggar och säger "Förra provet så visste jag inte ens vad rovdjur var, så jag skrev typ..älg.."


 

Världens bästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback