Close your eyes

Jag är övertaggad inför morgondagens extra långa combatpass! Ska se till att äta och dricka mycket och bra under dagen så jag har bra med energi för att verkligen kunna köra hårt hela passet och inte ta slut när det är två låtar kvar. Jag vet hur slut man är efter sista låten på de vanliga passen som är ca 60 min! Men jag vet också hur taggad man är på att forsätta att köra efter 60 min. Så det här kommer att bli bra!

Har inte alls gjort mycket ikväll. Minglat lite med mina föräldrar, duschat och nu har jag precis fixat naglarna som har lidit under dagens uppackning av Pima Cotton tröjor. Men nu är dom snygga igen!

Nu är det godnatt för mig, jag önskar dock att dagarna kunde sluta gå så fort för jag vill inte sova! Men jag måste såklart för att orka med både jobb och träning. Imorgon är det jobb mellan 10-16, sedan en sväng förbi lägenheten och stan med Emil innan det är dags för combaten!

Godnatt underbar ni!

Kom in och fynda!


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej! Just nu säljer jag massor av fina kläder på min bloppis, ta gärna en titt och maila om du är intresserad eller om du har några frågor :)



http://denisel.myshowroom.se/saljes-palskragar-vaska-stickat/

2011-12-21 @ 01:21:13
Postat av: Emma

sv. aaaw, tack :) jag hoppas det. ska försöka ta tag i det =)

2011-12-21 @ 07:13:40
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: emma

sv. tack för tipset! :) men jag trivs inte bland folk. liksom röra mej bland folk. men man kanske kan göra det hemma..?

2011-12-21 @ 09:31:28
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback