Varför går helgerna så fort?

 



 

Bjussar på några grymma bilder av Mirja i Bygdsiljumsbacken


Kan väl säga att från och med idag är jag inneboende med två störtsköna människor! Detta kan inte bli annat än bra, jag kan säga att jag stormtrivs i deras sällskap, och sen att bo med sin träningskompis är ju bara grymt eftersom att man kan peppa varandra till tusen!

Ikväll har det varit soffläge hela kvällen! Först framför gladiatorerna, och sedan efter många om och men fick vi igång en film. Dont be afraid of the dark, och ja det skulle vara en skräckfilm men jag vet inte om jag tycker att den var så hemsk. Den andra filmen vi slog igång var dock värre! Jag minns inte vad den hette men den var liknande Paranormal Activity, usch säger jag bara. Jag somnade dock i slutet, både för att jag var trött och för att slippa se mer för då hade jag nog inte kunnat somna.

Nu ska jag slötitta på ett avsnitt av Family Guy innan jag somnar. Imorgon drar jag och Mirja igång morgonpromenaderna, så väckaren är ställd på klockan 9! Resten av träningen består av vårt supermagpass, bodycombat och gym eller pump, jag har inte riktigt bestämt mig än.

Soooov så gott alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Quasimodo

Ännu en GRYM helg. 2012 levererar! :D :D

2012-01-23 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback