Mycket på gång nu!

Vilken bra kväll det har varit! Boxpasset gick väl sådär för mig, kände mig lite trött. Troligtvis för att jag inte har sovit tillräckligt nu två dagar, så energin var inte riktigt på topp! Men man har ju sånna dagar också tyvärr. Gympasset gick dock mycket bättre, så det var riktigt skönt! Sedan fick jag massage av världens bästa Mirja, det behövdes verkligen kan jag säga, tack du!

Nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt imorgon på morgonpromenad eftersom att jag har inbokat ett möte klockan 10, om vad det gäller får ni troligtvis veta imorgon. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Sedan jobbar jag 11-17 imorgon också.

Sedan har jag en annan sak på g också, som ni får veta inom en snar framtid. Det känns bra, riktigt bra kan jag säga.

Men det säger jag godnatt till er, fina läsare!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback