Svar på kommentar - Gymgrossisten

Från Jennie:

Hej visst var du på grymgrossisten i Umeå för inte så länge sedan? Hur är deras utbud i deras lokal med produkter?


Svar:

Ja precis, jag var där i onsdags. Jag måste säga att butiken var mindre än jag trodde att den skulle vara! Men jag tycker att utbudet var bra när det gäller kosttillskott osv. Men när det kommer till utbudet av träningkläder så hade dom inte så mycket att komma med. Jag skulle dessutom köpa ett linne till mig och ett linne till Mirja. Jag bad om ett dam linne i stl S, men detta hade dom inte. Sedan bad jag om ett herr linne i stl M, detta plockade han fram. När jag kom hem så visade det sig att det var ett dam linne, inte ett herr. Så det blev jag lite besviken på. Men annars så var det helt okej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback