Lördag

Nu har jag precis kommit hem igen! Blir att ta tag i disken och städa lite, sen ska jag börja laga middag till mina sötnosar som kommer hem vid 5-6 tiden. Idag hade jag tänkt laga Crabfishpasta, hur gott som helst! Med rotfrukter i ugn och möjligtvis en grekisk sallad. Jag tror det blir grymt!


Benpasset idag gick riktigt bra, jag kände verkligen hur pigga ben jag hade efter två dagars vila. Det är sjukt hur lycklig jag blir av att få träna, jag tror jag gick med ett stort leende mellan varje övning, I love it! Det enda som fattades var såklart Mirja, det hade varit pricken över i:et!




Kommentarer
Postat av: Mörj

Nästa gång vill jag joina så jag får se dig gå och le mellan alla maskiner ;) <3

2012-01-28 @ 13:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback