Det går bra nu!

Om jag ska beskriva denna fredagen med ett ord så skulle det vara awesome! Jäklar så kul jag har haft hela dagen! Började med en goo lunch på Verandan med Mirja. Sedan en sväng på stan med Victoria innan vi drog till gymmet. Det blev så att Victoria skulle hålla i bodycombaten (hon är en grym instruktör om ni inte visste det redan, så gå på hennes pass) så hon lyckades övertala mig rätt enkelt att köra combaten även fast jag inte hade planerat det. Jag kunde inte köra fullt ut pga av streckningen men det kändes ändå rätt bra. Fick skippa lite på höga knän och lite sparkar men när det var slag så var det bara att köra stenhårt, och det var hur kul som helst! Sedan så blev det en sväng på Ica för att handla middagen som jag lagade till mig och Mirja. Sen blev det både vanlig kladdkaka och pepparkakskladdkaka till efterrätt, gööött! Kvällen slutade iaf på Alltstar där vi drack sjukt goda drickar och bara njöööt av hur bra livet kan vara ibland. Imorgon väntas ännu en grym dag, eftersom att vi drar iväg till Luleå en sväng och shoppar!

Nu var det rätt längesedan jag åt, så jag är sitter här och är jätte hungrig! Jag ska nog äta lite middagsrester innan jag måste försöka få mig några timmars sömn inatt, ska upp om ca 5  timmar!

Hoppas ni har haft en lika bra kväll!

Vi avslutar inlägget men en härlig bild på en av de härligaste människor jag känner!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Wihooooooo! :D

2012-01-21 @ 08:43:11
Postat av: ViCky

<3

2012-01-22 @ 22:48:41
URL: http://victoriaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback