Torsdag

Morgonträningen gick bara bra och jag kan säga att det var skönt att gå inne i värmen framför en tv och grym musik i lurarna! Haha, klumpig som jag är så råkade jag slå ner min mobil så den hamnade på löpbandet och åkte iväg, hehe ja glaset klarade sig (som tur var) men batteriet flög ut osv! Jag är ju inte förvånad, jag tappar saker konstant! Mirja du skulle ha varit där, du hade troligtvis skrattat ihjäl dig!

Nu var det tänkt att jag skulle äta lunch med Mirja klockan 11. Men jag behövdes i butiken så börjar 11 istället för 12. Jobbar till 18 sedan blir det middag med Emelie (som jag inte träffat på evigheter) på waynes! Blir nog en riktigt bra dag tror jag!


Kommentarer
Postat av: Worja

Hahaha! Bilden i huvet räcker gott och väl för ett megaskratt :D

2012-02-02 @ 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback