Tisdag

Grym morgon! Vaknade och drog iväg till friskvårds. Inte för att träna utan för att träffa Magnus och ta lite kort. Det gick riktigt bra och nu är jag bara hur taggad som helst på att få upp den nya bloggen.

Nu sitter jag och äter resterna från gårdagens tacos, gött! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra utan resten av dagen.. ska träffa upp min syster sen idag, det är väl det jag har planerat. Annars får jag väl bara njuta av att vara ledig! Jag hade vilodag igår så idag är jag riktigt taggad på boxpasset ikväll, och såklart bröstpasset också!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket tar du i bröst? Med fri stångv, hantlar ???:) vore kul att veta så jag är tacksam för svar!!:) super bra blogg btw!!!:)

2012-02-07 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback