Huvudvärk

Jag älskar verkligen när man får hämta ut paket med saker man beställt, och idag fick jag hämta ut två! Rena julafton ju!

Ett paket från Yves Rocher som innehöll:

2 ögonkrämer
2 handkrämer (mina händer blir jobbigt torra på vintern)
1 flaska ansiktsvatten
1 foundation

Det andra paket var från gymgrossisten och innehöll:

1 vitt damlinne
1 svart herrlinne






Men detta säger jag godnatt. Jag har redan däckat i soffan i en timme nu ikväll, men världens huvudvärk! Som fortfarande sitter kvar. Jag kan ju inte ha varit superkul att hänga med ikväll, stackars Lollo som fick sitta och lyssna på mig när jag låg och snarkade i soffan, heheh! Ska ta en ipren nu och hoppas på att jag mår bättre imorgon för jag har inte tid att ha ont i huvudet! Sovgott fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback