Cable Crunch

Håller på att färga håret just nu. Det var verkligen på tiden! Slog 3 flugor i en smäll och kletade på lite ögonbryn och ögonfransfärg, och även en ansiktsmask på samma gång. Börjar bli dags att tvätta ut allting snart! Tänkte bara skriva ett sista inlägg innan jag ska sova. Har som sagt varit på möte idag, jobbat och sedan kört ett combatpass + ett tabata magpass, som gick riktigt bra. Vi körde lite nya övningar, jag tror att jag har hittat en ny favoritövning för magen. Hann inte göra någon egen film, så jag tog en från youtube istället som visar övningen.




Med det säger jag godnatt!


Kommentarer
Postat av: Matte

cable crunch aka muslimen =)

2012-02-02 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback