Det snurrar i mit huvud

Oharre! Det känns verkligen som om att jag har gått hela dagen! Eller det har jag ju typ gjort. Först från Moröhöjden till gymmet imorse, sedan efter gymmet till Anderstorp, sen tillbaka till stan och nu sitter jag hos Emelie på Moröhöjden igen! Sen ska jag gå tillbaka till gymmet ikväll för att träna med Elin. Så min vardagsmotion har jag då fått.
Träningen imorse gick riktigt bra! Bodypump är alltid lika roligt. Efter det så körde jag ben och rumpa, så nu hoppas jag på träningsvärk imorgon! Jag har även hunnit äta lunch med Elin på Waynes, och har fått möjlighet att prata av mig en massa. Tack för att du ville lyssna och att du bryr dig så mycket!
Ikväll blir det träning och sedan ska jag mysa hemma hos Elin och Daniel. Nu kom Olle hem så vi ska slänga i oss lite mat!

Kommentarer
Postat av: Elin

2011-10-31 @ 18:22:10
URL: http://eel
Postat av: Elin

Anytime :-)) Tack för en trevlig lunch!

2011-10-31 @ 18:23:11
URL: http://eelinlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback