Svar på kommentarer

Från E:

Vad använder du för färg (märke, nyans) när du färgar håret?=)

Svar:

Jag brukar vanligtvis använda Sublime Mousse (Iced dark brown), men nu senaste gången jag färgade så ville jag pröva något nytt så började med att färga utväxten med med den nämnda ovan sedan la jag in Casting Creme Gloss (Black Cherry) för att få en lite röd nyans i håret.





Från anonym:

Gud vad du kör hårt med träningen,man känner sig riktigt lat själv :P...men hur hinner du träna så många pass om dagen?

Svar:

Eftersom att jag inte jobbar så mycket för tillfället så har jag hur mycket tid över som helst! När jag börjar jobba mer så kommer jag troligtvis inte att ha tid att träna så mycket. Men det gäller att planera in träningen. Har man en plan inför veckan och bokar in pass så är det också lättare att man tar sig iväg på dessa. Det finns alltid tid för träning, byt ut en timme i soffan på kvällen mot en timmes promenad/löprunda istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback