Who are you?

Jag måste säga det att jag har verkligen världens underbaraste vänner! Tack för att ni finns och gör mina dagar så sjukt bra! Ni vet vilka ni är som ska ta åt er.

Nu måste jag försöka sova! Ska ta halv 8 bussen in till stan imorgon. Ska träna sedan har jag lite ärenden att göra innan jag börjar klockan 12.

Men det säger jag godnatt!



Jag skulle bli överlycklig om ni som läser min blogg ville lämna en kommentar och skriva vilka ni är, jag blir så nyfiken! Länka gärna om ni har någon blogg, så får jag lite nytt att läsa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-12-20 @ 01:06:28
URL: http://idontcelebratesundays.com
Postat av: Anonym

kan FU skriva vad du tänker osv när du ska träna? jag är så sjukt otaggad på träning, lite tips på vad man kan tänka:-) jag kan även fuskträna när jag är där för jag är så lat.

2011-12-20 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback