Helgen som varit

Vilken grym helg jag har haft! Personalfesten kan jag säga var riktigt lyckad. Vi hade hur kul som helst och Oliver hade lagat världens godaste tacos. Och en ännu godare efterrätt som jag inte fick nog av så att jag åt upp Emils också! Sedan har jag träffat lite nya intressanta människor på ett sätt som aldrig egentligen skulle kunna hända i Skellefteå. Verkligen hur trevliga som helst. Jag älskar att träffa nytt folk har jag märkt!

Annars så har helgen även bestått av jobb och lite träning. Nu är jag helt slut och tänkte försöka sova. Jobbar imorgon också och börjar klockan nio så det blir upp rätt tidigt kan jag säga.

Med det säger jag godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback