Fredag

Godmorgon folket!

Vilken grym dag det här kommer att bli, det känner jag på mig. Börjar dagen med världens godaste proteindrink, och sedan blir det gröt till frukost! Kl 11 ska jag träffa Mirja och äta lunch på verandan, mys! Efter det så blir det stan med Victoria, och det kan ju inte heller bli annat än bra! Lite träning (biceps, triceps) ska hinnas med innan jag ska börja laga middag som Mirja sedan kommer för att hjälpa mig att äta upp, sedan blir det häng med henne hela kvällen. Vi får se vad vi känner för att göra. Bio eller kanske allstar? Det återstår att se, bra kommer det att bli hursomhelst!

Det enda negativa jag kan komma på med den här dagen är att jag missar combaten! Sträckningen börjar kännas bättre men jag vill inte riskera att det blir sämre igen, så idag måste jag skippa combaten. Men hoppas på att vara hel till på söndag istället!



Vi börjar dagen med lite pepp musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback