I feel goooood


Vilken grym träningsdag det här har varit! Det blev ingen löpträning eftersom att alla löpbanden var upptagna när vi kom på gymmet. Så vi fick lägga om planerna lite och körde vårt magträningspass uppe i tabatasalen istället. Jäklar så bra det gick! Vi har tänkt köra två magpass i veckan, söndag och onsdag. Och byta ut minst två övningar på varje pass för att få lite variation så att inte musklerna vänjer sig vid övningarna. Det kommer att bli awesome! Efter det så drog vi till Mirja och åt resterna från gårdagens tacos. Sen hem en sväng och hämta väskan och iväg på friskvårds för pump och combat. Roligaste pumpen på länge! Grymt bra pass av Victoria!

Annars så har helgen varit sjukt rolig, jag har fått äran att vara med några av de bästa personerna som jag känner. Ni är helt underbara!

Ikväll ska jag försöka få mig i säng lite tidigare än vanligt eftersom att jag börjar klockan 7 imorgon. Inventering står på schemat! Efter jobbet så kör vi löpträningen som vi egentligen skulle ha kört idag, och sedan blir det gym. Rygg/axlar. Sen så kommer jag antingen att vara den gladaste människan i världen imorgon kväll, eller väldigt besviken.. vi får se hur det går imorgon helt enkelt!

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Snygg tatuering i nacken. Initialerna skulle jag tro :)

2012-01-16 @ 18:20:31
Postat av: Victoria

Det är ju faktiskt inte det, det är mitt sjärntecken :)

2012-01-16 @ 22:48:21
URL: http://sandstromvictoria.blogg.se/
Postat av: Micke

Stenbock! :D

2012-01-17 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback