2011.

Tre händelser som har varit bra det här året?

  1. Jag sa upp mig från Xzakt kundrelation och började jobba på Dressmann.
  2. Cypern i augusti. Det var två helt underbara veckor som jag alltid kommer att minnas!
  3. Utbildade mig till makeupartist

Tre händelser som har varit sämst det här året?


  1. Att jag efter resan till Cypern gick igenom en depression som var det värsta jag hittills har varit med om i mitt liv.
  2. Att jag pga av personliga orsaker var tvungen att göra slut med min pojkvän som jag hade varit tillsammans med i 4 år. Jag förlorade min bästa vän.
  3. Att min syster har fått stå ut med diskbråck nästan hela året. Jag har verkligen lidit med henne. Nu verkar det dock bli en operation. Äntligen!

Vad har du lärt dig iår?

Jag har lärt mig att börja tänka mer på mig själv och att sluta lägga ner energi på människor som inte ger mig något tillbaka.

Blev året som du hade förväntat dig?

Nej, inte ens i närheten av vad jag hade förväntat mig.

Vilka kläder har du använt mest?

Mina Dr Denim jeans, högklackat och skjorta.

Vad har du lyssnat på för musik?

Väldigt blandat! LMFAO, Den svenska björnstammen, Queen osv.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Greys anatomy, Vampire diaries, How I met your mother..

Vilka människor har du hängt mest med i år?

Marcus, Daniel, min syster, Emelie, Victoria..

Vilka nya personer har du lärt känna i år?

Många! Men Victoria, Mirja, Lollo, Emil, Oliver, Helena, Moa, Tomas, Lars osv..

Vad är det vackraste du har fått i år?

Oj, va svårt! Jag vet faktiskt inte..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


Jo, absolut! Reste till Cypern och en massa andra saker.

Bästa köpet?

Lätt mitt gymkort på friskvårds!

Vad spenderade du mest pengar på?

Vanliga kläder och träningskläder skulle jag tro.

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Jag önskar att jag hade trott mer på mig själv.

Favoritvideo i år?






Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Jag tror att jag bara var hemma med min familj och åt tårta och fick presenter!

Hur skulle du beskriva din stil 2011?


Höga klackar, svart, skjortor och kavajer, ringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback