Torsdag

Jösses vilken träningsvärk jag har i magen idag! Men det känns bra att det verkar ge något. Nu har jag precis ätit frukost och ska springa ner och kolla om det finns någon akut tvättid! Jag MÅSTE verkligen tvätta..

Sen så ska jag iväg och göra lite andra ärenden. Funderar på om jag ska hinna en sväng till burträsk idag också. Måste hämta ett paket och lite annat. Ikväll så är det bröst som gäller på gymmet, sedan har jag inte bestämt mig än om jag ska iväg på andra passet av Muay Thai. Jag känner av en liten sträckning i baksida/insida lår, så det är en aningens svårt att sparka utan att det gör ont. Men det fanns tydligen andra saker att göra, så jag kanske drar dit ändå!

Hoppas att ni får en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback