Varför ska det vara så svårt?


Mina föräldrar och min syster kikade förbi ikväll med smörgåstårta. Min mamma fyller nämligen år, grattis! Hur gott som helst och jag kände verkligen att det behövdes efter all träning idag!

Träningen
FM:
Bodycombat 60 min
Stretch
Mage
EM:
Löpning/Intervaller i trapp
Stretch


Maten

Fil och musli
Proteinbar
Smörgåstårta
Åh, jag har ätit för lite idag! Det är det jag har lite problem med, maten. Jag älskar mat men vissa dagar så känner jag mig inte alls hungrig och glömmer nästan bort att äta. Det är grymt viktigt att äta rätt och inte för lite när man tränar mycket. Men just nu är det något annat som ersätter min hunger, en klump i magen som inte vill försvinna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEHE! Ändrat ;)

2011-10-25 @ 23:02:20
URL: http://sandstromjohanna.devote.se
Postat av: Anonym

Oj, stackare att du inte får i dig mat! Om det är ångest som fyller din mage istället så tycker jag verkligen inte att du ska behöva känna så! Du är ju extremt vacker, har pojkvän, familj och vänner som bryr sig. Du har jobb och som sakt ett utseende som en ängel! Ta vara på det!

/Beundrare

2011-10-26 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback