Dream it, Do it

Wihoo! Träningsvärk i magen! Jag är glad att jag känner av träningen sedan igår för annars hade jag blivit besviken, försökte verkligen ge magen en omgång! Sen så vaknade jag inatt av att jag hade somnat på spikmattan, först fattade jag inte alls varför jag hade så ont i ryggen men jag märkte rätt fort vad det var, haha!
Ligger i sängen just nu och ska snart ta mig upp och ut på en morgonpromenad. Tänkte gå förbi macken och hämta ut mitt paket också. Resten av dagen ska spenderas med Emelie på stan och jag har lovat henne att köpa en kaffe! Ja, ni hörde rätt..jag dricker inte kaffe för tillfället. Men jag vill lära mig att göra det! Har sedan inbokat cardiocore kl 15.30 följt av spinning. Ikväll så drar vi ut och äter på Bishop Arms med Elin och Daniel och sedan bio! Det låter som att det blir en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback